وب سایت عاشورا

نویسندگان
آخرین نظرات

مردم عراق عشق عجیبی به آیت الله خامنه ای دارند او را باعث پیروزی خود و خروج آمریکائیها می دانند، آنها نه تنها حضرت آقا را عامل عزت یافتن عراقیها می دانند بلکه او را ولی امر مسلمین خطاب می کنند، داود باغبان دوچرخه سواری که از مقابل دفتر آیت الله خامنه ای تا حرم حضرت علی (علیه السلام) در میلاد حضرت علی (علیه السلام) را رکاب زد در نجف اشرف به من گفت: وقتی عشق مسلمانان را به آقای خامنه ای دیدم به خود بالیدم و کیف کردم.وی افزود: در جمع مسلمانانی از کشو رهای بنگلادش،پاکستان، هند،عراق و... نشسته بودم که به یکباره سخن  از رهبری آقا به میان آمد و من هم گفتم من به عشق ولایت از بیت سید علی تا بیت حضرت علی (علیه السلام) رکاب زده ام و...آنها هم ضمن تشویق من تاکید داشتند که آقای امام خامنه ای فقط رهبر شما نیست، رهبر همه ماست.
در نجف اشرف مقابل حرم حضرت علی (علیه السلام)  در سوق الکبیر به یک فروش جواهرات به نام آقای "شماع "بر می خوریم که آدم با انصافی است در فروش انگشترهای نقره ای، او  دو عکس حضرت امام خمینی (ره) را یکی در بالای عکس مرحوم پدرش و دیگری در کنارعکس علمای نجف را چسب زده است. به او گفتم که کاش یک عکس آیت الله خامنه ای را در اینجا هم می زدید و او بلا فاصله دست روی قلبش گذاشت و دو بار گفت: خامنه ای در قلب من است خامنه ای در قلب من است، او باعث عزت و افتخار شیعه است،او افتخار ماست.
از این مغازه  می خواستم عکس بگیرم اما چون لحظات آخر سفر بود و دوربین همراهم نبود این فرصت فراهم نشد هر کس به زیارت عتبات تشریف فرما شددر  نجف اشرف ، بازار السوق الکبیر نرسیده به حرم حضرت علی (علیه السلام) دست راست ، از جواهر فروشی آقای شماع برای ما عکس تهیه کند.


در حسرت شهادت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">