وب سایت عاشورا

نویسندگان
آخرین نظرات

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

حسن روحانی برای آغاز سفر‌های استانی به دولتمردان و وزرای کابینه آماده باش داد، این سفر‌ها قرار است از 10 آبان ماه کلید بخورد. 80 روزی می‌شود که حسن روحانی در راس کابینه یازدهم زمام امور اجرایی کشور را در دست گرفته است ...
در حسرت شهادت
مهندس طاهر موهبتی معاون امور حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، با حکم وزیر در مقام خود ابقا شد.
 به گزارش مشرق به نقل از مهر، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت با صدور حکمی، مهندس طاهر موهبتی را در مقام معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت ابقا کرد.
در حسرت شهادت

منابع بحرینی از شهادت یک شهروند بحرینی خبر دادند که با شلیک مستقیم بمب صوتی به سرش به شهادت رسیده است.
در حسرت شهادت
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که برای احداث جاده، حاضر است مسجد را هم ویران کند.
 به گزارش مشرق به نقل از العالم، سایت روزنامه ترکیه ای "حریت" نوشت: رجب طیب اردوغان در واکنش به اعتراض هواداران محیط زیست و مخالفت آنان با بریدن درختان به منظور ایجاد پلی جدید در استانبول گفت: ما خادم ملت هستیم نه خادم افراد. برای احداث جاده می توان هرچیزی را فدا کرد، ما حتی آمادگی داریم که برای احداث جاده، مسجد را ویران کنیم، و آن را در جایی دیگر بسازیم.
احداث سومین پل بر روی تنگه بسفر که در ژوئن گذشته آغاز شده بود، خشم هواداران محیط زیست را برانگخیت. آن ها بر این باورند که احداث این پل به قیمت نابودی آخرین جنگل سرسبز در استانبول تمام خواهد شد.
وزارت امور جنگل ها و منابع آبی، شمار درخت هایی را که بر اثر احداث این طرح قطع خواهد شد 300 هزار اصله برآورد کرده بود؛ این در حالی است که گزارش ها به آماری بیشتر از این دلالت دارند.
در حسرت شهادت