وب سایت عاشورا

نویسندگان
آخرین نظرات

چرا باید یهود را شناخت؟

برای صحبت راجع به یهود شناسی منطقی است که ابتدا بپرسیم:« چرا باید یهود را شناخت؟» و « این چه ویژگی است که یهود را صاحب امتیاز قابل تحقیق بودن می کند؟»

پاسخ این سوال را باید این گونه داد:

این دین کهن ترین دین از ادیان بزرگ سامی است؛ ادیان سامی ادیانی هستند که به حضرت ابراهیم (علیه السلام) منتسب هستند؛ یعنی یهودیت، مسیحیت و اسلام. برای شناخت دو دین دیگر در هر حال لازم است ابتدا به سراغ یهودیت برویم. زیرا مسیحیت دینی است که از دل یهودیت زاده شده است و با این دین مشترکات زیادی دارد؛ از جمله کتاب مقدس.

توجه به این نکته نیز جالب است که مسیحیت دارای بیشترین تعداد پیروان در جهان است و دین رسمی اروپا یا به عبارتی «غرب» به شمار می آید... و برای غرب شناسی ناچار باید به سراغ مسیحیت رفت و شناخت مسیحیت میسر نمی شود جز با شاخت یهود.

در قرآن کریم نیز تعداد زیادی از آیات به یهودیان اختصاص داده شده است و نیز اگر در لا به لای صفحات تاریخ اسلام جستجو کنید به نقش فراوان یهودیان در جریان حوادث مهم پی می برید. با این وجود آیا بی اطلاعی از ماهیت این دین بی اطلاعی از حجم عظیمی از آیات قرآن و پرسه وسیعی از وقایع تاریخ اسلام نیست؟

نکته ی دیگری نیز هست که کمتر به آن توجه شده است...

یهودیان با وجود تعداد کمشان صاحب حجم زیادی از ثروت جهان هستند؛ صاحب رسانه های بزرگ خبری، سینمایی و حتی مذهبی و نیز شاید جالب باشد که بدانید بر95% رسانه های دنیا تسلط مستقیم یا غیر مستقیم دارند...

آنها سعی می کنند افکار و عقاید گوناگونی تولید کنند و با این وسیله اهداف خود را پیش ببرند؛ شناخت این افکار، عقاید، اهداف و مبارزه با آنها میسر نیست جز با شناخت دینشان!

اما نکته ی دیگر این که آن چه در این پست های پیاپی به عنوان یهودیت مطرح می گردد آنجا که در رابطه با عقاید دینی است شامل همه و آنجا که در رابطه با عقاید خاص است تنها شامل«یهودیت صهیونیسم» است...

فراموش نکنید یهودیت صهیونیسم شاخه ای باطل از دین یهود است؛ در نقاط گوناگون جهان یهودیانی هستند که اقدامات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم می کنند و آن را به رسمیت نمی شناسند. همانگونه که وهابیت شاخه ای باطل از اسلام است و جمیع مسلمین( چه شیعه و چه سنی) این گروه را به رسمیت نمی شناسند.

در پست های آینده به تفصیل راجع به کتاب مقدس؛ عقاید و افکار و فرقه های یهودیت صحبت می کنیم...

یا علی...

mersadmovement.blog.ir
در حسرت شهادت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">