وب سایت عاشورا

نویسندگان
آخرین نظرات


قبل از اینکه دکمه ی ارسال رو بزنم، کمی روی کلمه ی ارادت تامل کردم .

با خودم گفتم : کدوم ارادت ؟

گفته راست برو ،  چپ رفتم !

گفته مستقیم برو ،  کج رفتم !

گفته بخاطر خودت و رضای خدا بالا برو ، پایین رفتم !

 

مگر میشه مرید کسی بود ولی دوستدار کارهای مورد پسندش نبود ؟

مگر میشه مرید کسی بود ولی دوستدار و مرتکب اعمال مورد تنفر و نهی ایشون بود ؟

واقعن میشه ؟

به گفتن التماس دعا رضایت و کفایت دادم .

 

آقا شما از ما دورید ... که نه ! ما از شما دوریم .

این متن رو نوشتم که بگم :

حسرت و داغ گفتن پیامی که می خواستم بنویسم تا بهتون برسونند بر دلم مونده ...

در حسرت شهادت

نظرات  (۲)

۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۰:۰۲ مصطفی مولوی
سلام.

سایت کبوتر و باز راه اندازی شد.
موضوع روابط دختر و پسر
با امکاناتی جدید برای کاربران
لطفا ثبت نام کنید و در تالار گفتمان مظالب و نظرات خودتان را مطرح نمایید.
منتظر حضو فعال شما هستم.
لطفا در وبلاگ خودتان اطلاع رسانی نمایید.

مصطفی مولوی
طلبه تهران
با تشکر از شما کاربر گرامی

ravabetgfbf.vcp.ir
منم می خواهم بروم امام رضا 3روز پیش رفته بودم کربلا و نجف و کاظمین یک هفته ای

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">