وب سایت عاشورا

نویسندگان
آخرین نظرات

به گزارش سایت حیات طیبه، به نقل از فارس، دکتر جلیلی شامگاه سه‎شنبه در جمع خواهران و برادران حوزوی استان گلستان اظهار داشت: مهمترین موضوعی که در انتخابات آتی به دنبال آن هستیم عمل به تکلیف است که امیدوارم بتوانیم به خوبی به آن عمل کنیم و در این راستا هر چه خدا بخواهد رقم خواهد خورد.

وی انجام وظیفه و عمل به تکلیف از سوی منتخب مردم در رقابت ریاست‎جمهوری را یک مطالبه جدی برشمرد و ابراز داشت: در صورت پیروزی در انتخابات، مردم از منتخب خود ولایتمداری و حل مشکلات جامعه را خواستار هستند.

اسلام باید در زندگی، جامعه و حکومت جاری شود

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هدف ما این است آنچه اسلام ناب می‎خواهد در همه عرصه‎های زندگی، جامعه و حکومت جاری کنیم که یقینا این هدف بزرگی است که همه به آن ارج می‎نهیم و باید برای آن هزینه کنیم.

جلیلی افزود: هر چه ترویج، گسترش و عمل به دستورات اسلام ناب محمدی را در جامعه نهادینه کنیم آثار و برکات فراوان آن را در همین دنیا خواهیم دید.

وی متذکر شد: نص صریح قرآن اشاره کرده است که اگر ایمان داشته باشیم و در کنار آن عمل صالح انجام دهیم موجبات حیات طیبه خواهد شد.

حکومت و دولت برای دستیابی به حیات طیبه باید تلاش کنند

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه زندگی گوارا و دلنشین ماحصل حیات طیبه است، خاطرنشان کرد: زندگی شیرین و گوارایی که قرآن وعده‎اش را داده است باید حکومت و دولت آن نیز با قوت آن را دنبال کند.

جلیلی افزود: جوامع غربی با وجودی که از امکانات برخوردارند اما از داشتن یک زندگی دلنشین محروم هستند و بیشترین آمار خودکشی در این کشورها دیده می‎شود که اینها نشان می‎دهد تعالی در آنجا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای عزتمندی باید هزینه بدهیم، ابراز داشت: در فلسطین شاید یک شیعه هم وجود نداشته باشد ولی ما برای یک آرمان متعالی به خاطر پیام پیامبر (ص) حاضریم بایستیم، حمایت کنیم و هزینه دهیم و این را برای خود یک افتخار می‎دانیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌کارگیری از ظرفیت‎های مختلف جامعه را یک ضرورت مهم خواند و اذعان کرد: برای رسیدن به حیات طیبه و دلنشین باید از تمامی ظرفیت‎های مختلف استفاده کنیم.


در حسرت شهادت

دکتر سعید جلیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">