وب سایت عاشورا

نویسندگان
آخرین نظرات

رئیس جمهوری سوریه در پاسخ به سئوالی درباره واکنش کشورش به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به لاذقیه تصریح کرد واکنش سوریه کوبنده و قوی تر از آنچه اسرائیل تصور می کند خواهد بود و در زمان لازم دشمنان را غافلگیر خواهیم کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پایگاه الاخباریه در مطلبی با عنوان اسد این گونه پاسخ اسرائیلی ها را خواهد داد نوشته است: سوریه قادر به واکنش نشان دادن به حملات صهیونیستها در زمان و شیوه مناسب است و عاجز از واکنش نیست.حمله اسرائیل به لاذقیه به مفهوم دست بسته بودن سوریه نیست حتی اگر موشکهای یاخونت هدف قرار گرفته باشد سوریه قادر به وارد کردن چندین فروند جدید از این موشکها از روسیه است و هر زمان که بخواهد می تواند واکنش نشان دهد.
این منابع بیان کردند: هنگام سئوال از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه درباره حجم واکنش در این حالت، وی تصریح کرد: واکنش سوریه کوبنده و قوی تر از آنچه اسرائیل تصور می کند خواهد بود.واکنش در دست ما است و نه در دست طرف دیگری. در زمان لازم دشمنان را غافلگیر می کنیم به شیوه ای که مناسب بدانیم. سوریه توانایی حمله به اسرائیل را دارد و ارتش عربی سوریه آماده رویارویی با اسرائیل است.

بشار اسد تاکید کرده است که واکنش به این حملات به شیوه های مختلف امنیتی، نظامی و سیاسی خواهد بود که یکی از آنها وارد کردن تعداد زیادی موشک یاخونت از سوریه است به ویژه اینکه روس ها از هدف گرفتن این موشکها خشمگین هستند. اسد به معاونان و طی رایزنی های فرماندهان ارتش به ویژه ماهر اسد به توان بالای اطلاعاتی سوریه اشاره کرده است و اینکه از اهداف حساس صهیونیستها آگاه است.

در حسرت شهادت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">